Toppen humör!

2008-09-23 10:18:52 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag vaknade jag vid 07.30, såå skönt är det att vakna tidigt & känna sig utvilad! Har vänt på dygnet nu och måste verkligen hålla det så också. Kan säga att jag har inte känt mig såhär morgonpigg & kvällstrött som jag varit nu dom två senaste dagarna, på säkert flera år. Så det känns väldigt skönt!

Jag har bestämt mig för att utbilda mig till undersköterska, jag vill det så himla mycket. Eftersom jag stormtrivs med yrket så är det ju inget att tveka på! Hoppas att jag kommer in på den skolan som jag vill osv, men ska ringa till dom imorn igen och prata. Hjärtat och jag flyttar nog tillsammans tidigare en förväntat och det känns bara underbart! :)

Allting börjar lösa sig, och det händer bara positiva saker i mitt liv just nu, och då kan man ju inte vara på annat än toppen humör. Freddan ska fixa ett tränings schema till mig :) för 5 kg ska bort på min kropp vill jag! :) Och det ska jag fixa, ingenting är omöjligt! :D

Idag börjar jag jobba vid 13.00, så åker hemifrån omkring 12.00, så då hinner jag garanterat damsuga och skura iaf i mitt rum, så hinner jag nog med övervåningen också! Bäst att passa på då energin ligger på topp! Min Ipod har även börjat fungera som en ska nu helt plötsligt. Så ska lägga in en massa ny musik nu tänkte jag....

Imorgon fyller mitt gullefjun 26 år :) hade velat vara hos honom o bjudit på frukost på sängen och uppvaktat honom på den dagen. Men det får bli i helgen då han kommer till mig istället :) längtar så himla mycket efter honom... Vi är så sjuka babe och jag, vi skickar alltid sms till varenda exakt samma tidpunkt, det är lite scary! Vi är ju rätt lika så att säga. det är sjukt vad jag älskar den killen! Du gör mina dagar älskling....

ne dags och få nåt gjort här då!

Ha en underbar dag!
puss & kram / Lindséy!


Kommentarer
Anonym

Hej babe:)

Nyss pratat med min juvel i telefonen! Hoppas du har det bra sista stunden på jobbet.

Jag har packat klart mina grejer till jobbet nu, sitter o lyssnar på radio o tänker på dig!

det känns så HÄRLIGT att allt håller på att lösa sig! Fick precis mess från dig, kör försiktigt hem nu!

VILL BO MED DIG NU!!!!! det blir snart, jag känner det på mig.



Nope dags att dra sig!

hörs på telefonen snart gummsi!



LOVE<3<3<3<3

2008-09-23 21:04:25
Markus

Hej babe:)

Nyss pratat med min juvel i telefonen! Hoppas du har det bra sista stunden på jobbet.

Jag har packat klart mina grejer till jobbet nu, sitter o lyssnar på radio o tänker på dig!

det känns så HÄRLIGT att allt håller på att lösa sig! Fick precis mess från dig, kör försiktigt hem nu!

VILL BO MED DIG NU!!!!! det blir snart, jag känner det på mig.



Nope dags att dra sig!

hörs på telefonen snart gummsi!



LOVE<3<3<3<3

2008-09-23 21:04:52
Markus

ojjjj råkade bli två gånger o lite fel:) PUSS

2008-09-23 21:05:28

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!