Sökt några jobb!

2008-09-10 05:51:21 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


hopp vad har jag gjort hela natten i väntan på att klockan ska bli 06.00 så babe kommer hem då? Hm jag har faktiskt inte gjort så speciellt mycket, mest tagit det lugnt! kollat lite på tv, duschat & slappat! Fryser som en tok för dom har ju inte satt igång värmen än i lägenheten :( alla element är på max men dom är kalla ändå! så fullt av tända ljus dygnet runt här typ.

Hopp har sökt ca 5 jobb också, alla är inom omsorg & vård. hittade ett utav jobben i Arboga genom Attendo Care. blev grymt intresserad, det är inte en heltidstjänst som hade, utan en deltid på 50% - 65%! Det skulle passa perfekt! skulle vara kul om dom hörde av sig faktiskt! Får jag ett jobb som erbjuder mig en arbetstjänst på 50-65% här uppe, då är jag lugnt intresserad, för då kan man söka jobb i Linköping under tiden sen, för det är ju där vi helst vill bo babe och jag!

Fick mail av tre lärare nu vid 4 tiden, att det stod att jag ej var närvarande i förra veckans studier, lite knepigt, för jag skickade in arbetsuppgifterna igår, och vi har haft mailkontakt. stressar verkligen på mig som bara den! blir sur på sånt!

Nahepp nu kommer gullefjun snart hem om ca 45 minuter då blir det frukost med varm oboy var det tänkt!

puss & kram!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!