Pluggat på bra!

2008-09-09 02:53:10 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Som jag skrev i förra inlägget från tidigare idag så fick jag tillbaka engelska uppgiften som allt jag gjort var fel på. Nu har jag suttit och gjort om det, och det tog mig ca 1,5 timme! men nu är det gjort, så får vi se hur de går denna gången. Då ser min lärare att jag försöker iaf. Har även gjort kompletteringar på två inlämningsuppgifter för Småföretagande kursen. Skrivit en hel del om bolagsformer som jag hittade en jättebra sida om på internet, och så har jag mestadels skrivit om Make Up Store :) ååhh vill ha money så man kan köpa fin fint smink!! blir ju grymt sugen när man är inne på deras hemsida och sneglar på deras mängder med produkter. GE MIG ALLT! =)


Häftiga Make Up bilder!



Suttit och pluggat nu i 3 timmar och hunnit med att komplettera allt jag fått tillbaka, även om det inte var så stora grejer, men det var svårt, och jag gjorde mitt bästa, så hoppas lärarna nöjer sig med det. Jag strävar efter G i alla ämnen, självklart vore det ju toppen om man kunde få högre, men jag är helt klart nöjd med ett G! :) vill bli fri från studierna snart, vill bara vara klar med skiten..

nae nu ska jag grejja lite.. så kommer hjärtat hem om lite mer än 3 timmar! :) sköööönt!

puss & Godnatt med er!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!