På jobbet igen!

2008-09-25 21:32:44 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag har jag haft en underbar dag tillsammans med min älsklings tjejja Jennifer. Vi tog oss ett varv runt Lambohov i solskenet! blev en väldans massa tjatter :) härligt! helt underbart att träffa henne igen var det.. Har även varit hos min svenska B lärare på IV som är en sån himla härlig lärare, hon är snäll hon! Nu är jag på jobbet igen, sista jobbnatten sen HELG! sköönt och att hjärtat kommer imorgon <3 såååå härligt! saknar juu honom tok mycket!!! just nu är det ganska lugnt här en så länge, två mys tanter vakna :) dom är härliga! ne nu blir det en kopp kaffe, blev bara 4 timmars sömn imorse ungefär, så är inte jätte pigg! men men kaffe gör susen :)


puss & kram!

Kommentarer
Markus

mmm skapligt skönt kommer det bli att se din fejja igen miss<3

Tänkte tjata lite till o säga att jag SAKNAR DIG, drygt att behöva sakna dig jämnt, nu snart i ett o etthalft år typ:(

Men det blir ju snart föränding på det:)

Du och jag lindséy, som det ska vara!!! Pussss

2008-09-25 23:25:23

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!