Ögon-ont & trött!

2008-09-15 14:42:48 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår kväll blev det sömnsvårigheter för både mig och älskling, det är ju sådär :( jobbigt när man bara vrider på sig, och jag hade/har svin ont i ögonen, och det började i fredags, så det måste nog vara hund jag inte tål tyvärr :( Babe och jag satt och kollade på film inatt, blev lite kill på ryggen & mys, sen satte vi på batman för den hade vi ej sett slutet på. Så fick bli att se den, sen var klockan 05.15 och hjärtat var tvungen att dra ifrån mig till sitt jobb! Jag åkte nån timme senare... Åkte hem till pappa en sväng direkt när jag kom till Linköping, så hängde han med ut hit på en långpromenad med mig och nelly!

Ringde den översta chefen förrut, så nu ska jag få börja jobba lite natt ser det ut som :) så himla kul, börjar första natten imorgon 20.45! kul att testa på något nytt! Nu ska jag snart packa träningsväskan för att sedan åka mot gymmet där jag ska möta upp charlotte som det känns år och dagar sedan jag såg. så det ska bli trevligt o ses! jag lär ju knappast orka så värst mycket på gymmet, men bara man tar sig dit iaf! Hopp, gått upp nästan 3 kilo sen jag åkte till Skinnskatteberg :S kuuuuuuuuuul äre, inte! jäkal skit godis! blir att vara duktig nu ett tag, kanske testa på lite GI metoden? :)

Ne ska fixa lite grejjs nu..

Ha det tjuuuusss!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!