Ny vecka, nya äventyr!

2008-09-22 07:50:19 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Denna helg gick mycket fort, pga av att man jobbade såklart! :) Igår natt satt jag vak i princip hela natten då också! men tiden gick fort kollade på en film som gick på 4:an, "runaway train" Så igår när jag kom hem på morgonen från jobbet vid 07.40 typ så blev det att bara ta de lugnt, jag kollade på tv, och ville ej sova. För då hade jag inte kunnat somna igår kväll. Slocknade omkring 19.30, var verkligen helt död i kroppen & ögonen. synd att jag inte kunde snacka med baby så mycket.

Vaknade imorse när klockan var 05.30, så har varit vaken sen dess! dricker lite kaffe o så nu :) Ska ner och platta håret och sen ska jag ut på en långprmenad på förmiddagen. åker väl till jobbet omrking 14.00! Ne har ingen motivation att sitta och skriva just nu. Ska ringa rektorn, o en massa nu snart..  kanske blir ett par rader sen!

ha de bra dag!


PUSS!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!