natt work!

2008-09-20 19:04:49 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


satt vak nu hela natten tills imorse, började 20.45 och slutade 07.00! hm, rätt segt i början.. men sen fick jag chans att byta av lite fort för att hämta kaffe, så bryggde upp en kanna, och och tog med mig mjölk tillbaka till rummet så klarade jag mig på kaffe hela natten :) najs! men natten gick fort ändå, tur att jag hade musik med mig, och att min ipod helt plötsligt fungerar :D annars hade jag nog inte överlevt natten..

Somnade omkring 10-11 nångång imorse, så vaknade nu för nån halvtimme sedan. känns ju knäppt att sova såhär länge, vaknar sen måste man gasa iväg te jobbet igen. men men, cashen blir härliga ´sen iaf! :) Vet ej om de blir att vaka hela denna natt också, det märks då jag kommer till jobbet!

Nu måste jag få i mig lite mat, sen dra iväg här om ca en timme..
Ha en underbar lördag! :)

Markus har sina kickor i helgen, vill vara där o mysa & leka med dom! Saknar dom! <3

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!