Love you!

2008-09-08 05:53:17 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..



Du är en speciell människa , du skapade min väg, du har hittat mitt hjärta , du har hittat min själ. Jag minns så väl den dagen , då vi gjorde vårat val , jag blev lyckligast i världen o nu vandrar jag på rosenblad. Aldrig har jag älskat någon så mycket som jag gör idag, du får mig tänka positivt , och du gör mig knäsvag. Jag kommer alltid älska dig , tills dagen jag slutar andas, och du är allt för mig , så hoppas att du stannar. Du och jag tillsammans , det måste skett ett under, för utan dig är mitt liv inte värt nåra sekunder. Jag älskar dig Markus och jag lovar det är sant, för dom bästa stunderna, är när du håller i min hand.

När vi ligger i min säng o bara håller om varandra, det är stunder som man inte kan tänka på nåt annat. Det vi delar älskling , det kallas äkta kärlek, Jag är lyckligast i världen , när jag har dig i min närhet. Du tog mig upp ur deprissionen o fick mig att må bra, Det är du som gör mig glad , så utan dig är jag tillbaks. Tänk att du älskar mig , du har hjälpt mig komma hit, Jag kallar dig för ängel , för du är så änglalik. Du har gett tillbaka kärleken som livet tog , Det finns ingen annan än du , som rinner i mitt blod. vi kan dela alla stunder , ja hjälper dig när du har svårt, för ingenting på jorden , kan skilja oss åt. Har mycket mer att säga men känslorna tar övertag , Kärlen till dig är det som håller mig kvar. För mig är du den enda , du är hela min värld , och du vet : jag älskar dig


Kommentarer
Markus

Dina ord gör mig tårögd!!!

Hur kan du vara så underbart underbar?

Det vi delar är äkta kärlek, den är evig! Och det känner jag i hela mitt hjärta!

Jag har funnit min livskamrat, vid din sida skall jag gråta och skratta livet igenom!

du gör varje dag till en speciell dag, dagar av lycka!

När jag är i din närhet känner jag ett lugn i kroppen, en känsla som värmer mig fast jag är frusen. De problem som vi stöter på övervinner vi alltid med lätthet, inget INGET är jobbigt när du finns! De ända som är jobbigt är att vara ifrån dig! men snart, jag hoppas verkligen snart, och vet att inom en snar framtid så har vi vårat egna lilla hem, och jag längtar mest av allt tills dess.

Jag vill inget annat än att dela ditt liv!



Jag älskar dig Lindséy fornell. så mycket som det bara går!



All kärlek

Din Markus<3

2008-09-09 00:26:10

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!