Hallå i stugan

2008-09-08 16:07:09 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Imorse blev det filmmys här i stugan :) hjärtat dök innanför dörren starxt efter halv 7. frukost tajm med tända ljus, det är mys! Vaknade här för någon timme sedan nu! Pratat med syster yster, inte pratat med henne på ett tag, så det var behövligt :) ska dricka upp mitt kaffe, sen ska jag rusa ner och se om det finns någon ledig tvätt-tid!

Bye på en stund!




Kl: 21.30

Det blev ingen tvättning idag inte fanns ingen tid ledig, så får bli imorgon bitti :) Markus föräldrar kom förbi en sväng förrut, och så gjorde hjärtat & jag Tacos, så jag är proppmätt just nu! Sitter och tittar lite på Kristallen samtidigt som jag håller koll på Travian =) babe åkte precis iväg mot jobbet, och jag blev kvar här ensam :( tråkigt tråkigt! men jag ska plugga när tv programmet är slut.. fick tillbaka min engelska uppgift jag lämnat in, inget roligt faktiskt! jag vet att jag är totalt värdelös på engelska.. men aldrig någonsin har någon lärare jag har haft suttit och påpekat vartenda litet ord, stavfel osv.. Okej att det är väldigt bra att dom gör det, men det känns inte as kul att få tillbaka ett papper som vartenda ord är understruket på! Men det går ju inte att bli sämre i ämnet iaf, så får väl tänka positivt! men hur kul är det att plugga ett ämne som man hatar?

ne nu ska jag se klart tv:n..
puss & kram!




Jag älskar dig gubben!♥

Kommentarer
Anonym

hej

2008-09-08 18:22:22
Anonym

hallå där!

2008-09-08 18:55:59

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!