Fullt ös på jobbet!

2008-09-25 06:17:49 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Yes kan jag lova att det är, har varit full ruille här inatt i princip hela natten... hann sitta vid tv:n ca en timme samanlagt, och slumra till lite i soffan 20 min ungefär. Nu är jag svart under ögonen.. blir gött att åka hem och sova, ska till Hemköp och köpa mig en rejäl god räksmörgås, för jag är sjukt hungrig, har precis tryckt i mig en stor vete-skiva! :) gott med socker!!! haha, ne nu ska jag röja upp här innan dag personalen kommer..

ååhhh vad jag längtar efter DIG älskling!

Kommentarer

Vad jobbar du med?

2008-09-25 06:25:42

Jag jobbar som vårdbiträde på ett sjukhem & Demensboende :)

2008-09-25 08:06:52

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!