YEEEEEEEEJ!

2008-10-23 20:18:54 / 9 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag har fått ordet Yej i skallen, fråga mig inte varför, försvinner väl nån gång, haha !!

Igår kväll åkte jag och hämtade upp min gullis på hans jobb, så åkte vi mot lägenheten vi skulle titta på! oh yes vilken mys det var! Tapeterna var fina, golven fina, allt var bra! allt kändes perfekt! Det var en tvåa, på 63 m², rymlig och kändes helt lagom stor! Vi la ett bud, som sedan en annan tjej la över, så vi la över henne och idag har vi gått och väntat på besked! :) och jo men visst, VI FICK DEN !!!! :D Så himla underbart! inflyttning 1 December :) hej & hå såå skönt! Markus lägenhet tar Helene så allt passar så bra! Det somär tråkigt med att det är en tvåa är ju att tjejerna inte har något rum. Men vi köper en bäddsoffa tänkte vi, och sen finns det utrymme där dom kan ha leksaker och så vidare att plocka fram då dom kommer så klart, så jag tror att det kommer fungera bra ändå! Men känner man sen att det inte fungerar så får vi ju självklart leta efter en trea. Kommer jag in på utbildningen jag ska gå, då tar det ca 5 minuter med cykel till skolan :) wiie!


Idag har jag inte gjort så mycket sen jag kom hem till Ljungsbro igen ! tvättat lite! ska snart lägga mig i ett varmt bad tänkte jag, vore skönt! och imorgon bitti ska jag ner till Tandläkaren för en vanlig undersökning! och jag hoppas för guds skull inte att jag har några hål, för det har jag knappast råd eller mod till att laga :)

Det enda jag tänker på just nu är lägenheten :) så himla skönt att allt är klart snart! Det var väl på tiden att man tog sitt pack och flytta hemifrån! och flytta ihop med älsklingen! <3 jag vet att det kommer bli bra! Har ju nu haft distansförhållande i ca 1,5 år och det blir bara jobbigare och jobbigare för varje gång man skiljs! 

Just nu känns det som vänner sviker på nåt sätt, ska det alltid vara en person som ska höra av sig? och komma med förslag om att ses osv?



Kommentarer

Hej! Jo jag tror det är bra för man rör ju hela kroppen när man simmar.

2008-10-23 21:04:38

ah, jo jag tror med det! skönt o simma nångång istället för o alltid styrketräna också :)

2008-10-23 21:05:49

gud vilken fin blogg du har:D blir lite avis :)



o det du skriver i slutet av ditt inlägg, om att vänner sviker o att de alltid är en själv som ska höra av sej för att man ska ses. Känner igen mej..



kram

2008-10-23 21:11:29

Jo om vänner, men frågan är vad man ska göra åt saken? om man slutar höra av sig själv..



Tack:):)



Ah man kanske borde prova egentligen, att sluta höra av sej? Fast då är ju risken att man inte har kvar den vännen efter några månader:/

2008-10-23 21:28:17

Tack:):)



Ah man kanske borde prova egentligen, att sluta höra av sej? Fast då är ju risken att man inte har kvar den vännen efter några månader:/

2008-10-23 21:29:14

Sv: Haha ja oftast äre närmare 3000 sms i månaden..

Har jue Halebop fyller på mobilen med 200 kr å får 3000 fria sms =)

Dem går åt snabbt vissa gånger =)

2008-10-23 22:16:45
Anonym

Vart ska ni flytta? Till Linköping eller Skinnskatteberg? :)

2008-10-24 00:30:31
Anonym

Vart ska ni flytta ihop?

2008-10-24 00:38:42

Det blir till Fagersta faktiskt :)

2008-10-24 01:14:57

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!