word today

2008-10-05 13:20:11 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår åkte jag in tills sophie! blev att dricka lite bärs och snacka o sådär.. Sen knalla jag uppåt mot stan och mötte Alexandra så gick vi vidare, och hamna självklart på Plaza, där plaza-raggar-kungen pixel befann sig. haha! Vi satt där hela kvällen och tiden sprang iväg så tog jag bussen hem vid 01.33! :)

Inte så farligt bakis idag faktiskt. skönt! Sofia kommer hit snart och ska dricka kaffe med mig :) hon räddade min dag totalt kan jag lova, hade absoluut inte ett endaste sug efter att sätta mig på en buss till jobbet, så hon ska skjussa mig till jobbet idag! jobbar från 16.00-21.00 så det är skönt, bara 5 timmar!

men ge mig tisdag nu, saknar juu dig!

Min mobil har blivit helt cp, går ej att skicka sms :( dom levereras inte och grejjer.. är i stort beroende av att kunna skicka mess, då markus och jag gör det hundra gånger om dagen till varandra :) måste fixa en ny mobil!

Kommentarer
Markus

Fy så jobbigt allt är utan dig!!!

Ge mig tisdag nu!!!!

Kärlek<3

2008-10-05 20:55:08

jag håller med :( fan så trist och grått utan dig! det är verkligen tomt! vill ha tisdag nu mer än nåt annat. du är det viktigaste för mig älskling! JAG ÄLSKAR DIG! <3

2008-10-05 23:50:51

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!