uttråkad & rastlös fredagskväll!

2008-10-03 22:20:50 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag skjussa jag in morsan, kicki, och sofie till stan, dom skulle träffa lite folk och bowla och sådär.. efter det åkte jag ner till sporthallen i stan, där sophie jobbade! blev att dricka lite kaffe och snacka, kul att träffa tösen! var as länge sen!

känner inte för att skriva egentligen, men men skönt att skriva ändå på nåt knepigt vis! jag är tooootalt uttråkad, och känner mig så fasligt ensam. men fan jobbar tidigt imorgon och hela dagen dessutom. så därför fick de bli lugnt idag. Igår skickade jag in mitt arbete i svenkan, så nu är de kapitlet klart, bara börja på nästa :) som jag ska göra idag!

nehepp.. nu ska jag väl sitta och tråååka ännu mera..

känns som om denna natt kommer bli sömnlös :( Ge mig en öl så skålar vi!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!