Weeejjj!

2008-10-21 21:14:35 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår var dagen rent åt skogen, av många olika skäl, natten blev ännu värre tyvärr.. Det var nog min värsta natt i mitt liv. jag känner för att skriva om det, men tycker ingen annan har med det att göra, så jag avstår!

Det blev en sen natt, så idag sov babe & jag länge, vaknade väl vid 12.00 snåret och det känns väldigt surt eftersom Markus drar till jobbet vid 13.00! Så jag satte igång och bakade matbröd idag faktiskt :) Sen åkte jag till Markus jobb och hämtade mig ett par pussar & lämnade ett par mackor till honom, så han står sig på kvällen !

Annars har jag faktiskt inte gjort så mycket mera idag, känns som om jag suttit i telefon hela dagen! Fick även ett mail av en kille som har en fin lägenhet till salu! Han hade fått bud, och bjuder älsklingen och ja över så får vi den! Vi ska dit och titta imorgon, skulle vara toppen om den är fin, köket är ju nyrenoverat & fräscht! blir det så att vi bestämmer oss för den här nu, då får vi starta det nya året 2009 med ett nytt hem, vårat hem! kan de bli bättre start på ett nytt år?

Just nu sitter jag och slö tittar på Desperate Houswives, och väntar på att babe ska komma hem. Då ska vi dra oss upp mot gymmet direkt.. sedan ska vi ta bort mitt löshår! Helt seriöst, håret var i bra kvalité i början, sen nu är det bara tovigt & trassligt. jag rekomenderar att inte köpa från funnyhair.se !

Ibland sitter man och funderar på om det är några som läser min blogg? men det ser man ju att det är pga visnings-siffrorna! För mig spelar det ingen roll om det är nån som läser eller inte. Jag skriver för min egen skull. Men man blir ju ändå nyfiken på vilka som tittar in? :)

Nehepp, om man ska hämta sig en koppkaffe nu då!
Ha det så bra!



pusspuss!



underbar låt!

Kommentarer
Sandra &Tindra http://psychooo.blogg.se/

Tack så jätte mkt. :) jag har faktikst varit inne på din och läst tidigare :D Hur gick det med Lägenheten?

2008-10-22 08:47:16

Jag läser din blogg =)

2008-10-23 21:08:40

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!