Onsdag och så!

2008-10-27 16:09:38 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag vaknade man upp och fick höra en massa tråkigheter ;( ush riktigt hemskt! så de är ingen man vill nämna här!

Imorse skulle jag gått upp vid 08.00 tänkte jag, men jag låg och hade en sån mysko dröm om väckarklockor, så jag fatta inte att det var min väckarklocka som lät och fick för mig att jag var tvungen att låta det ringa och bla bla bla! Men till slut tog jag mig upp runt 09.00 nångång, var på gymmet vid 10.00 typ och körde som en galning stup i en timma! Blev lite motions-sim också!

Ringde även till killen som vi ska köpa lägenheten utav, och både jag och markus kände ju som så att det känns bättre om vi skriver kontrakten tillsammans, så både kan vara där och skriva på samtidigt! Eftersom vi köper ju faktiskt den tillsammans, och det ska bli vårat hem! Så på onsdag blir det kontraktskrivning =) och även en till super glad nyhet är ju att jag ska på intervju på onsdag i fagersta! :D Wiiiiiiie!!!! hon sa att timanställd skulle jag nog kunna få bli! :D och jag kan ju inte ta ett heltidsjobb eftersom jag ska plugga, så det är ju exakt vad jag är ute efter, timvik! hoppas hoppas! så himla skööönt!

Ne nu ska jag umgås med min mamma!
bye & puss!

Kommentarer

haha ja har faktiskt också haft sånna myskodrömmar om väckarklockor när de e min egen som ringer men ja tror ja drömmer o måste låta den fortsätta ringa :D

2008-10-27 17:45:08

men det är bra. prata med dem för jag tycker också det är löjligt, men för vissa tar det ett tag att inse.



jag vet en tjej som hade sagt till sin "bästa vän" när de tränade att hon inte ville att de skulle träna med en tredje kompis för hon fick inte all uppmärksamhet då. (?) de var 26 år, så vissa är som dom är. inget att göra något åt, synd bara att det ska drabba en. men jag håller tummarna för att det löser sig. =)

2008-10-28 08:38:33
Syster

Lycka till på intervjuen gumman !! Håller tummarna för dej !

2008-10-28 09:01:39

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!