storstädning!

2008-10-22 13:47:27 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..



Hej hopp.

Idag kom vi upp skapligt i tid här hemma iaf, klockan stod väl på 10.00! Markus mamma Lena kom hit och tog en kopp kaffe med oss. Sedan tog älsklingen och jag en promenad. Han ville gå i skogen, men själv streta jag emot som en liten barnrumpa, för var rädd ifall de skulle komma en älg, haha fjant jag är då! men när Alexandra och jag var ca 12 år eller nåt i den stilen så var vi på väg hem till mig efter skolan, vi stannade till och klappade en hund på vägen hem, och då ser vi en stor & en midre älg i ögonvrån, vi löpte som as, och dom efter oss. sedan vände dom. Så då kanske det inte är så lustigt att man är rädd för bestarna när man själv blivit jagad av dom!

Babe stack till jobbet nu för en halvtimme sedan och jag har precis snackat med Gunnel på omvårdnadsprogrammet. Min ansökan hade dom ej fått in än? (undra vart den tog vägen) men hon sa att den kan komma med posten som hon får imorgon. så jag ska avvakta och ringa och höra med dom om den kommit till rätta lite längre fram i November! Och hon sa att de flesta som söker får en plats på utbildningen, sist var det två som hamna på reserv! Så det är positivt ! :)

Igår-kväll hjälpte Markus mig med att ta bort allt löshår jag hade, vem vill ha ett hår som blir tovigt så fort man slutar borsta det? Kan verkligen inte ha varit äkta hår! Ska skicka ett argt mail till Funnyhair iaf. 1300:- i sjön! skönt att ha tagit bort håret nu så man kan tvätta håret normalt! Men fyy så kort det är, det är inte längre än att det hamnar precis på axlarna, så det känns lite ovant, från att gå till långt hår som räckte ner till rumpan, till att ha bara till axlarna!

Nu tänkte jag sätta igång med storstädning!

tjing tjing!





Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!