Perfekt!

2008-10-30 12:54:42 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår åkte jag och hämtade min gubbe på hans jobb, sedan skulle jag vara på intervvju klockan 15.00! Och jag fick timanställning!! :) så jag blev hur glad som helst! då kommer jag slippa att leva på Akassa nu, och sen drar ju skolan igång i Januari som jag förmodligen kommer in på, och då kan jag jobba lite extra & även ha tid att gå i skolan! Fy så skönt och bra allt känns!

Efter det gick vi och myste till det på ett Café! och åkte efter det och skrev kontrakt på våran lägenhet! :) yeeej! vi var glada som två små barn efter det! det känns så himla ofattbart bra! Att allt bara löste sig på en gång, men jobb, flytt & allt! YES!

Ne nu ska jag grejja lite :)
ha det fint! 

pusspuss 

Kommentarer
Markus

Du är PERFEKT<3

2008-10-31 06:39:30

Det är verkligen du som är det! <3

2008-11-02 20:51:57

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!