Inget jobb today!

2008-10-04 14:34:26 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Kunde inte somna för 5 öre inatt :( slumrade till omkring 4 men så ringde klockan vid 5. helt kallsvettig och ont i skallen, så ringde till dom och sa som det var, fan jag har säkert ett virus i kroppen som aldrig bryter ut, fan BRYT UT! så man blir av med det här. tråkigt att missa jobbet, men vill ju inte heller åka in och gå där som en zombie lixom! så imorse när klockan var 5 typ, blev det att ta med sig kudden & täcket ner till vardagsrummet, så kollade jag och mamma på Sex & the city.. mycket bra är den! :) så jag somna om där i soffan, och vaknade upp 13.30, hm, men nu känner jag mig mycket bättre iaf. det är mest om nätterna jag får den där sjuklighets känslan. imorn skiter jag i vilket jag ska till jobbet, så är det bara! ikväll var det bestämt att ta ett par öl med sophie och Sandra. Får se hur de blir med det, orkar inte bara sitta hemma heller, som igår!

Saknar min kärlek massor nu, men åker till honom på Tisdag :) mys! ne nu ska jag börja laga lite käk o så!
Ha en underbar Lördag!


En bra låt :)


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!