Hej & hå!

2008-10-29 09:10:38 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår blev en tripp in till stan, först till Norgrens bilverska för att hämta en bilgrejj! Efter det gasa jag in till city town ;D och upp mot charlotte, och där var ju även alexandra, blev lite snack! lämnade challes present och hon blev glad för örhängena så det var ju tur det! :) Efter det gickjag och mötte peggan, och det var hur trevligt som helst! länge sen, blev fika & prat, sen ett par vänder upp & ner i alla affärer för tösen skulle ju hitta en massa grejjs! :)

Ush hänt en hemsk sak i släkten, så alla är ledsna, och det är självklart även jag, men det är bara bita ihop och det är tur att vi är en stor släkt, och att alla finns där för varandra, annars skulle det ju aldrig gå! ;( Annars blev det inte mktgjort här igår, eller jo, jag tvättade ett par maskiner!

Nu imorse blev det att knalla upp skapligt, så jag har precis gjort mig ordning & ska klä på mig och sådär, mamma är hos tandläkaren, och jag vill hinna ta en kaffe med henne innan jag drar! Sedan ska jag hämta upp syster yster, och så blir det att följa med hem till henne på en kaffe, det är mys! länge sen bara hon och jag hade tid att ses & prata! och det känner jag att det behövs! hon är bäst min syster!

Sen åker jag till min kärlek idag, och jag har köpt en present till honom =) sånt är kul tycker jag! I helgen är det ju Hallowen, Tobbe bjöd oss på party i Västerås, men vi hade tänkt att bara ta oss en lugn helg & ägna tiden med varandra, för det känns som om det var väldigt länge sen, av vissa skäl! så vi får se! men jag längtar efter honom, och det är ett som är säkert och idag ska jag ju även på intervju, och sedan skriver vi kontrakt!!! hoppas hyresvärden godkänner oss som boende där, men det tror jag! Weeeiii! allt bara löser sig känns de som! Och hämtade mitt jobb intyg från mitt jobb igår, hon skrev på slutet " Lindsey har utfört detta arbete på ett utomordentligt bra sätt" såå det är juu postivt! :)

Ne nu måste fixa & så, här under kommer en sköning låt som vickan gjorde att jag fick på skallen, men den är bra! :)

puss & Kram!


Kommentarer

Tack för en trevlig dag Peggan! Så himla kul att se dig igen! Hoppas du får det mys hos markus nu! Pyssssssss

2008-10-29 10:18:05
Anonym

2008-10-29 10:18:56

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!