hallelåååja!

2008-10-17 12:17:14 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


jag är inte aktiv här så mycket nu känner jag, det behövs att skriva av sig lite då och då, även om man inte skriver något speciellt intressant alls. Så gör jag det för att jag tycker att det skönt :)

Åkte hem från babe i Tisdags, för att jag jobbade onsdagen och hela dagen igår :) kul faktiskt! saknat jobbet! Igår hade jag delad tur, så då vid 13.00 drog jag till Lambohov för att träffa jennifer på min rast! och hennes lille, eller aah stora hund Max som hon hämtat hem för ett litet tag sen :) såå söt var han! kul att träffa henne igen, blev mycket snack! åkte till Markus efter jobbet sen, klockan han bli 21.00 när jag kom ut på motorvägen. inget kul alls att åka i mörkret, då det är älgjakt också ! Såg förresten två brunstiga bestar som stod och käka buske när jag åkte hem i tisdags! haha!

både hjärtat och jag har gått och blivit förkylda med hosta & snuva! så ikväll blir de bara mys! Och imorgon ska vi ut till hans föräldrar och hjälpa dom lite. Dom har ju precis flyttat o sådär :)

nehepp nu ska jag se hur attacken ja hade på mig på travian har gått !

Här kommer lite pics från förra veckan & helgen :)
Ha en fin dag!
puss & puss!





Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!