ett tag sedan..

2008-10-10 11:03:14 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


yes, inte igår jag skrev här nu direkt, men inte haft något speciellt att skriva.. Är hos min fästman nu igen iaf :) kom hit i tisdags efter at jag käkat lunch med jennifer på staden :) var helt underbart att se Markus ansikte igen, helt underbart! och känna hans närhet ska vi inte tala om! åh vad jag tycker om dig älskling <3 !

Igår pluggade jag lite p instuderingsfrågorna i Svenska B, så ska skriva rent dom :) Jonna, Ida och Stefan tittade förbit här en sväng igår också. det var ju trevligt :) Babe och jag tittade på filmen "Mamma Mia" igår, alla har sagt att den är så himla bra som har sett den, men för min smak var dne sådär.. jag vill se Stephbrothers, hoppas den kommer hem i helgen :)

Kickorna kommer ju hit idag också :) så himla mys, länge sen jag träffa dom nu känns de som, och om jag inte minns helt fel så var sist då Ebba fyllde? så ska bli kul att spendera helgen med bus och lek med dom goa töserna! <3



ne nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sedan dags att göra ordning och så här :)
Här är en skön  låt :) den spelas mycket på EastFm, dom har börjat få in fler o fler sköningar där tycker ja allt! :) 


puss & kram en glad och lycklig  Lindsey! ♥



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!