Busfabriken!

2008-10-26 11:59:03 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


weej & hej!


Inatt hade jag svårt att somna igen ! men de gick till slut, och jag sov ändå inte bort hela dagen idag fast jag somnade så pass sent! Idag hade jag tänkt att plugga lite, men började sortera lite kläder igen! Men ska renskriva lite smått nu iaf tänkte jag, så är iaf instuderingsfrågorna gjorda och renskrivna!

Det är inte alls långt kvar nu tills jag och älsklingen flyttar, Han ska åka dit och skriva kontrakt idag! Så då får vi väl reda på lite när inflyttning av saker och ting kan göras! :) Det känns jättebra, men ändå lite läskigt att flytta iväg så pass långt! Men jag tror inte att det kommer bli någonting annat än perfekt faktiskt! :) <3

Ska hämta upp lilleman hos sin far vid 15.30, min kära mamma ska följa med oss till Busfabriken idag! Jag ska leka som ett litet barn! :D

ne nu ska jag ner och äta nåt..
Ha en fin söndag !

pusspuss!


Hittade ett kort på mig och min love, som är ca ett år gammalt, tiden bara springer iväg! <3

Kommentarer

Hej, hoppas du haft en trevlig helg! (:

2008-10-26 18:16:36

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!