Barn på nytt! :D

2008-10-27 00:01:09 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Som vanligt sitter jag här nu med en kopp kaffe bredvid mig! :) jummiiie! Idag blev det som sagt busfabriken med min syster-son! Fast innan mamma & jag hämtade upp plutten så åkte vi och hämtade upp min bror. Han behövde hjälp med skjuss, så fick bli först till K-rauta för inhandling av kakelplattor! Det tog ju sin lilla stund, för tommy känner ju hela stan i princip ju så blev många stopp-prat-hej-stunder på vägen! Men det blir väl så då man är egenföretagare i en sådan bransch. Skjussade ut honom till Ekängen där det var fullt med massa nybyggda fina hus, där han höll på med olika jobb. Är stolt över honom, att han faktiskt tar sig i kragen och gör jobben som han får. Synd är väl att han har svårt att säga nej, så han har jobb totalt över huvudet, men verkar som han börjar hinna ikapp nu, så det är bra! :) Han får ju mer en gärna ta en kik hos mig och Markus sen och kakla in ett badkar i badrummet

hämtade upp en glad liten Liam i Skäggetorp, sen gav vi oss av mot Busfabriken! shit vilket ställe, det är ju en dröm för barnen som får åka dit! haha! fullt med söta små knattar överallt! alla hade leende på läpparna, jag såg inte en enda unge som var ledsen! Jag sprang omkring i tunnlar och i princip överallt med liam! jag var som ett barn på nytt =) Liam var överlycklig där, helt röd i skallen och håret vått då vi gick därifrån, man blev väldigt svett av all lek! blev käk på donken innan vi for mot Louise & Johan! kul som bara den att träffa syrran och snacka lite, var som sagt ett tag sedan!

Blev en tripp till solningen då vi kom hem mot Ljungsbro, hoppade in på Meddo! så kom hem vid 21.00! Varit borta i princip hela dagen! men det har varit en väldigt rolig dag! Hjärtat ringde då han varit i badet med tjejerna och berättade att sötnosen Ebba hade stått och siktat & sedan tryckt in glassen i Noras öra! hahaha, såna små händelser är ju så roliga, Nora kanske inte blev så glad åt det, men barn är ju så himla roliga när dom gör saker! små töserna som jag saknar något väldigt mycket!

Av det jag skrev igår om dessa vänner, ena tyckte att det var det värsta hon hört, att jag skrivit i min blogg om situationen. Men det tycker jag inte alls är något fel i att jag gjorde, Inga namn har nämnts, så jag hänger ju defenitivt inte ut någon på nåt vis så, sedan känner jag att imin blogg då skriver jag om mina tankar, mina funderingar, och min vardag osv! Imorgon blir det prat iaf! skönt det så man kan reda ut lite saker och ting!

Jag har fått en grymt jobbig hosta som har suttit i nu i snart en hel vecka, och det låter som om man ska spy när jag hostar, riktigt irriterande hosta är det också! hoppas att det går över snart, för det börjar gå mig på nerverna nu!

Sov gott sen när det är dags, för min del blir det nog rätt så snart, ska ta mig till gymmet imorn bitti och köra ett pass. lär ju knappast vara stark i kroppen då man inte tränat på säkert 2 månader, så jävla sämst jag är! Man får ju skämmas! Måste säga upp gymkorts-abonemanget också!

här kommer lite pics ifrån dagen med pluttis!



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!