work!

2008-12-12 06:01:12 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu är jag uppe med tuppen :) ska iväg och jobba, börjar 7-12, skönt att sluta så tidigt :9 hela dagen kvar sen!

Igår åkte babe och jag till Skinnsberg, träffade en från lärarcenter där, så ska börja läsa medicinisk grundkurs & människan kulturellt nånting. De kan nog bli bra, studier på 50% till att börja med! :) Efter att ja vart klar där blev det att dra hem hit, var tvungen att fixa personbevis hos skatteverket, men så hade deras skrivare heltplötsligt bara lagt av, typiskt! Så hämtade vi upp Danne & Peter och sen stack vi mot Skinnsberg igen.. var hemma hos mia & tenho i ett par timmar. sen blev det bara mys hemma i soffan för min och älsklingens del, vi tittade på filmen Eagle Eye.

Hjärtat mitt är sjuk, hostar och febrig :( Så han får vara hemma ifrån jobbet idag, tråkigt att ta sig upp ur den varma sängen ifrån honom. Men men :) Ska gå till jobbet idag, vet inte hur långt tid det tar men går väl 06.15 så jag verkligen hinner, i hope! det går ju inte att ta cykeln i detta vädret, fullt med snö ute ju!  Det kliar i mitt öra och kliar i min hals.. jag blir nog också sjuk skulle jag tro!

ne hämta lite mer kaffe och dra på mascaran, sen bege sig då :)

ha en fin fredag!
puss & kram!


Kommentarer

Hej!

Varje dag pågår en "dagens kluring" hos mig! Kika in du med och ha chansen att vinna superhäftiga julklappar! Både till dig, din familj och dina vänner.



Kramar

2008-12-12 21:27:33

Haha Tack så mycket :) Det tar ju sin lilla tid men gud så fint det blir när man är färdig! Hur har du det? Vart vare du hade flyttat nu igen? Ta hand om dig! Puss o kram

2008-12-15 10:23:20

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!