Våffel hår

2008-12-07 12:53:22 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Imorse vaknade tjejerna tidigt, men dom kom in och väckte mig omkring 8 nångång, så låg jag kvar tills 08.30 medans dom myste framför barnprogram. Idag är det 2:a advent och hjärtat och jag har inte ens hunnit fixa en adventsljusstake..  men det är som det är :) Idag har vi varit tillsammans i 17 månader, och det får bli mys med kinamat och film ikväll! :)

ne nu kommer väl han hem snart, så jag ska göra mig ordning, och sedan börja med maten.. Har precis våfflat tjejernas hår :) så nu är det två små puddlar här i soffan :D  brudsen ska hem om nån timme...

puss ha en fin dag!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!