Linköping

2008-12-25 13:47:57 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Yes i Torsdags blev det en hel dag i västerås. Vi hittade alla julklappar vi skulle direkt. Vi stannade även till hos Johans farmor och fikade, hur gullig tant som helst! :) sån mys ska jag bli när jag är gammal! =) Efter att vi lämnade av Johan i Skinnsberg så blev det även en sväng till markus bror för lite kaffe drickande! Sen upp till Mia och tenho en sväng och sa hej. Sen när vi väl kom hem till Fagersta så var det kväll, blev att slå in en väldans massa paket!

Och igår var de ju julafton :) Så vi åkte iväg mot Skinnsberg hämtade upp tjejerna hos deras mamma, sen iväg mot Fredrik och Lina! Tomten kom ju dit också och dela ut paket till barnen :) Sen spela vi vuxna paketleken :) sen var det dags att lämna tjejerna hos deras moster lagom tills Kalle Anka började.
 
Hjärtat och jag packade ordning våra grejer, sen in i bilen mot Linköping. Kom hem hit på kvällen, så det blev käk för våran del direkt. Vi fick ju en as stor godisskål proppad med godis av markus föräldrar, och den stod stadigt i mitt knä hela bilresan hit, haha.. Blev paketleken här hos mamma också :)

Babe och jag tog ett skönt bad med ansiktsmask och så :) vi har ju inget badkar hemma så får passa på nu när man är här =) Sen blev de film, och så somnade vi fint i bäddsoffan i mitt gamla rum :)

ne nu ska jag in och pussa på min älskling..

hejdå!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!