CreaDiem!

2008-12-03 21:29:26 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Imorse vaknade jag till 05.15, så låg kvar och sedan peta markus till på mig straxt innan 9. KUL, försov mig! Sedan ringde jag även till chefen och tänkte säga som så att hemtjänsten inte är något för mig, iaf inte så som det ser ut nu. Det är ju sagt att efter dessa tre introduktsdagarna ska man vara kapabel till att sätta sig i bilen och åka runt till alla dessa personer som man får på schemat, och det kan inte jag, eftersom jag inte ens hittar nu dit jag ska. Det går bara inte. Hon verkade bli sur. Okej, att hon kanske tänker att jag borde vara glad och tacksam för de jobb jag får, och självklart är jag det, massor! men jag klarar bara inte av det här helt enkelt! Hon skulle kolla upp om de behövdes nån timmis på demensen iaf, och höra av sig. Så jag hoppas hon gör det också!

Idag åkte hjärtat och jag in till stan en sväng, hämtade ut min plånbok som mamma skickat på posten så handlade vi lite. Sen åkte han till jobbet. Så jag har pluggat lite, det är svårt, men gör så gott jag kan helt enkelt :) Har fixat med alla blommor och krukor vi har, och hängt upp alla rosor, sedan rensat hela datorn, eftersom den kraschar när som helst i princip så vill man ej bli av med alla kort osv, så har bränt ut allt, så får markus göra så gott de går och reparera datorn när han kommer hem :)

Beställde precis en klänning :) Hade velat ha en brun, men den fanns inte i storlek small, så det fick bli en svart! men vad tycker ni då? den var väl fin...


Ne nu kommer snart min gubbe hem, och jag ska små glo lite på Greys & Antomy och läsa lite i svenskan samtidigt, går det? haha, min lärare i svenskan är helt bäst! kan inte alla lärare vara som henne för? du är bra! tack för det!

ha det så bra!
pusspuss

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!