Mys med Kickorna!

2008-12-06 22:53:10 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår åkte vi till västerås ja, och vi handlade julklappar till alla barnen :D Liam, Kevin, Ebba, Nora & Algot. Skönt att ha det gjort! Sedan åkte vi till Willys och storhandlade, gick nästan på 2000:- haha, handla för en hel familj! ne men skönt för nu har man allt hemma, så slipper man ränna till affären hela tiden, för det att det fattas nåt. Blev lunch buffé på det, Pizza gott var det. och proppmätta blev vi! Vi hittade även massor utav bra och behövliga saker från IKEA med! :) kul! Så kom hem med en bil full-lastad med saker! och precis då vi packat upp allt här hemma, så kom Lena & Juha, och tjejerna hit :)

Imorse fick jag sovmorgon markus väckte mig 09.30. Blev att gå upp och äta frukost med tjejerna och min käresta :) Hjärtat åkte in till skinnsberg vid 15.00 hugget, så då knalla kickorna och jag till lekparken en sväng, men inget kul då det är blask snö ute :( och dom hade inga vantar med sig, så var ej där så länge. Så gick vi bort till Coop och handlade massa lördags godis och sånt :)

När vi kom in i värmen igen gick vi ner till tvättstugan med pärlplattor vi gjorde igår och strök dom :) sen blev det mys framför barbie in a cristmas carol filmen :) som dom tyckte var bra! Sen hoppa tjejerna in i en lååång dusch och jag fixade med kvällsmat. Sen har vi dansat till, boten anna och liknande låtar :D och ritat teckningar, och pärlat massor. Ebba sockertoppen är lite små sjuk, hostat som bara den. Men nu verkar det har lugnat ner sig lite, dom slockna vid 20.30 ungefär :) dom var trötta, somna på direkten...

Hittar inte min kabel till kameran någonstanns :( jättetråkigt.. vill ju lägga in lite kort vi tagit ! men hade ju som tur en till hemma hos mamma, så hon skulle skicka hit den imorgon!

Ush ensamt att sova själv inatt... Har laddat hem någon film som heter The Tenants, Inte en aning om vad det är för nån, men det märks :) Ska lägga mig och kolla på den nu tänkte jag, och sen försöka sova!  Men först ska jag kika runt och se om man hittar något intressant företag eller nån affär att ringa, och söka jobb till :) I need a job! behöver ett jobb där man vet att man kommer få mycket jobb. Att vara med som timvikarie här i poolen som de heter, det är inget kul alls.

sov gott !
pusspuss!



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!