tjuhhu

2008-12-22 11:01:17 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


I lördags fick jag en akut-tid till doktorn,  så gick dit och det visdade sig att det spruckit hål i min trumhinna.. så det var därför jag hade haft så ont. Fick lite tabletter, och skulle det ej vara bättre så skulle jag ringa och få en hel pencilinkur!

Jag vakna härför någon stund sen. idag skulle jag jobbat 16-21, men mitt huvud orkar inte med det idag tyvärr.. behöver jobba ju, men just nu hör jag inte ett dugg på ena örat, + huvudvärk, och kallsvettig :( inte så kul då! nu ska jag ner och hänga upp tvätten..

har inget skoj att skriva..

bye bye!

Kommentarer

haha jo precis, allt bra då? :)

2008-12-22 22:27:20

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!