Tjipp & hej!

2008-12-09 10:11:03 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej och godmorgon :)
Jag vaknade här för någon timma sedan av att mobilen ringde. Hade fått två jobb mess när jag vaknade, så jag var bokad för jobb idag 16-21! Jag har träningsverk i kroppen idag. Mest överdelen av magen faktiskt..

Igår var Fredrik, Lina & Algot här en sväng, vi fick jättefina glöggmuggar och adventsljusstake och massa mera av dom :) så himla snällt! Det blev vi grymt glada för!

Och just nu sitter jag och väntar på att vårdcentralen ifrån Ljungsbro ska ringa. Måste be dom skicka papprena hit till vårdcentralen! Krångel allt ska vara. Fick även sms av att min telefon är klar ifrån service nu, hoppas den fungerar som den ska. Men jag kan ej åka och hämta den ju, så mamma får skicka den på posten eller nåt. Men då måste jag skicka den jag har nu, för det är ju lånetelefon.. så då blir jag utan ett par dagar. Inget bra ifall jobbet eller liknande ringer...

Aja nu ska jag njuta av mitt kaffe! :)
sen bort till affären och handla några doser snus & mjölk!
kram på en stund..

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!