Styrka!

2008-12-10 11:10:36 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Yes, som sagt, så masa jag mig ner mot gymmet imorse, hittade in ingången dit, så frågade städerskorna. Alla maskiner var så att man får lägga på vikter själv, och det är jag inte van vid för 5 öre. Så ville inte stå där inne som en fån, så tog första maskinen som jag kände igen och träna bröst & rygg 15 min typ. Så fick bli styrka idag på dom jag kände igen :) sen cykla jag i lite över 10 min! min kondition är inte på topp vill jag lova, men den ska bättras :)

Blev en varm skön dusch när jag kom hem, och frukost! sitter nu och dricker kaffe, och pratar lite med yasmin på msn, hon kom in på en utbildning i Malmö, shit vilken grej egentligen, jag skulle aldrig våga åka själv så långt och gå en utbildning på 3 år. men det fixar hon :) glad för hennes skull!

Jag tänkte plugga lite Svenska B nu alldeles straxt. har kanske 10 frågor kvar, sen är jag klart med det :) så himla skönt! Och idag ska jag jobba igen, 16-21. blir bra!

Ne men ha fin dag :)
puss & kram!

Kommentarer

SV: Bra gjort av dej att gå dit ändå!:) Och maskinerna lär man sig med tiden - första gången jag gick till ett gym fattade jag noll, men då fick jag syn på en ursnygg tränare som jag bad att visa mig:P haha:)



Ha en riktigt kanonbra helg!

2008-12-12 15:12:28

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!