sov gott!

2008-12-16 23:57:41 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag fick ordning på ljudet på datorn till slut :) pix var ju en datahackers, så han hjälpte mig lite, så till slut ordnade det sig :) härligt!

Idag har det inte hänt mycket, jag är snuvig och har ont i huvudet :( inte så kul, men skönt att älskingen är på bättringsvägen iaf. Imorn jobbar jag igen, så hinner säga godmorgon till hjärtat utanför porten, för då kommer han ju hem från jobbet lagom då jag åker! Hoppas att jag mår bättre imorgon, för är jag sämre vill jag inte jobba! så de märks imorn bittit helt enkelt, behöver jobba, så hoppas jag mår bra! :)

Tittar lite på Titanic filmen som är på tv:n, den är bra! men nu är det dags att skutta ner i sängen för min del alldeles straxt! fan vad jag hatar att sova utan markus, det är så jädrans tomt :/



sov gott mer er..
puss & kram!


ush, fick jäkla smärta bröstet igen :( hate it.

"En panikattack skiljer sig från annan ångest genom att den kommer plötsligt och oväntat och sedan växer så att man inom tio minuter känner en mycket stark ångest. För att räknas som en panikattack så ska den uppkomma trots att det inte, finns något livshotande i situationen"

Kommentarer
syster.

Usch, hoppas att det känns bättre nu, och att du inte blev helt slut. Så jobbigt... Och finns ju inte så mycket man kan göra åt det, hoppas det blir bättre snart. Vi kan höras! Älskar dej !

2008-12-17 16:13:22

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!