sjukling?

2008-12-15 10:43:16 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


babe, börjar bli friskare nu, hostar bara som en tok. Och nu åker väl jag på skiten.. snuvig, och har lock på ena örat och ont i huvudet och så. men hoppas att det blir bättre, bara använda ett kilo nässpray och ett kilo alvedon så kanske det hjälper!

Igår hade vi tvättstugan, grymt skönt att få allt tvättat! :) blev att rensa lite här i hemmet.. så nu kan man iaf gå in i klädkammaren :) idag får de blir att rensa i min garderob, blev ej så igår, men det måste göras! så man får nån ordning på torpet som tanterna på mitt gamla jobb sa :)

Blev en tripp till markus föräldrar en sväng, och där var även fredrik & Lina och deras lille söta son Algot :) gullig är han!

Jag ville ha lååång sovmorgon idag, men icke! vaknade till vid 10.00 typ. men de är skönt! ska in och ta mig en dusch nu snart tänkte jag. försöker få tag i rektorn, så han kan skicka mina betyg på rätt sätt. måste ju säga åt dom, annars gör dom väl helt fel ! haha!

sitter och kikar runt efter lite jobb också, men det finns inte gott om det alltså. Denna månad har jag blivit inbokad 46 timmar än så länge, inte för att det är sådär as mycket, men det blir ju ändå lite money på det iaf :) och månaden är ju inte riktigt slut en :)


ne ne, ha det fint..
pusspuss

Kommentarer

haha jo det är klart att det var du och jag för fan ;) Så jävla ledsen jag var då haha! Hade ju handlat massa julklappar. kommer ihåg ifall att vi var på toys a rus för du skulle lura någon eller vad fan det var. alltså slå in ett paket med deras papper fast du hade handlat den på ett annat ställe så din pappa lånade ju ut pengar till mig så att jag kunde handla dom igen! Haha Fy fan vad roligt det var! :D Sen trodde mamma ju att jag hade snott och grejer helt sjukt. Men fy fan vad roligt vi hade :D! Haha har du eller din mamma kvar videon ifrån när vi sjunger barbie girl? Skulle fan vilja se den igen! Vad gör du då? pusss

2008-12-15 14:50:05
Cecilia - Sjunger i bloggen! http://ceciliabizzi.blogg.se/

Fick en utmaning för några veckor sedan att jag skulle sjunga en rock-låt! Jag antog utmaningen!....Men jag måste säga.. I failed. Men lite talang måste det vara att förvandla en hardcore rock-låt till en ballad!?

Jag sjunger i bloggen i kväll. Kika gärna in och lyssna! Ha en fortsatt fin kväll! :*

2008-12-15 21:47:04
Cecilia - Sjunger i bloggen! http://ceciliabizzi.blogg.se/

Fick en utmaning för några veckor sedan att jag skulle sjunga en rock-låt! Jag antog utmaningen!....Men jag måste säga.. I failed. Men lite talang måste det vara att förvandla en hardcore rock-låt till en ballad!?

Jag sjunger i bloggen i kväll. Kika gärna in och lyssna! Ha en fortsatt fin kväll! :*

2008-12-15 21:47:53

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!