sådär

2008-12-27 21:10:48 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


I torsdags åkte hjärtat och jag in för att förfesta med becca i stan.. det var ritkigt trevligt :) shyst folk! Sedan blev det krogen.. och en sväng te 55:an för att träffa jennifer och Marcus en sväng. Sedan sluta det med en taxi hem.

Helt utslagna var vi igår, och då åkte vi och hälsade på pappa en sväng.. annars blev det bara lugnt. Hjärtat åkte hem imorse, och jag har träffat sofia & Jennifer idag. kul att umgås med dom :) men annars ikväll har jag inte gjort ett skit. Saknar markus som bara attans. suger som fan att vara ifrån varandra. känner en stor tomhet!

självklart är det kul att vara här i Linköping och träffa familjen och de vänner som har tid för en när man väl kommer hem. men annars har jag inte ett dugg här att göra just nu känns det som. huvudvärk har jag, ont i bröstet och känner mig så jäkla depp. fan inget kul, vet inte varför jag känner som jag gör. Ska väl kolla på någon film med mamma.

vill hem.
ångest

Kommentarer
Markus

Vill ha dig hemma!!! tomt utan dig

2008-12-28 06:28:58

SUGEN PÅ BILLIG SHOPPING! Säljer varor från Usa på Tradera. Mer info: http://annakatarinaandersson.blogg.se/

2008-12-28 14:01:17

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!