Pink!

2008-12-08 11:46:32 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Blev som sagt en sväng till gymmet imorse! Jag hamna visst på det lilla stället, kan säga att det var verkligen litet.. men körde styrka, så det känns nu i min rygg, it´s good! Får testa det större gymmet nån annan dag :) När jag klev in i trapphuset här hemma så stank det blöt hund. Och så satt de en alkis gubbe i trappan. haha blev livrädd. Inget att vara rädd för egentligen ju..

Ne nu ska jag plugga lite, sen när hjärtat kommer hem blir det en svängom till solariet :) goodie! Det snöar massa ute, så det känns som om man är i Norrland, för sist jag såg snö, så var jag hos jennifer då hon bodde i Östersund :)

Någon som är hajj på photoshop? som kanske vill hjälpa mig lite med designen här på min blogg? :)

puss & kram!

Kommentarer

Har ny blogg :D

2008-12-08 22:26:12

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!