Pannkakor & Lussekatter!

2008-12-20 13:58:34 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Värsta natten jag haft på väldigt länge tror jag att jag hade inatt.. fyyy! Hade sprängont i högeröra, ner mot käken och halsen.. aldrig haft ont i örat nån gång, så nu vet jag hur de känns.. och det är verkligen piss.. höll på att nästan börja tjuta och grejjer.. Mina ögon´börja också krånga igårkväll igen :( svullna upp som bara den.. Så gick upp och duschade 3 ggr inatt tror jag! tog en sömntablett och sedan somnade jag väl efter 04.30 där nån gång..

Tjejerna och hjärtat gav mig sovmorgon imorse, det var behövligt! Nu har dom stuckit iväg till affären för att köpa lördagsgodis och sånt :) så jag ska göra pannkakor till dom kommer hem, sen ska vi baka lussekatter tänkte vi :) MUMS!

min kropp och mina sinnen är förstörda känns de som.. vill vara pigg och allert..


puss & kram!


Kommentarer

lussekatter är gott:D

2008-12-23 18:13:59

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!