Ny bostad! :)

2008-12-02 14:32:07 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


I lördags blev det fullt med packning, Johan & syster kom te mig och mamma, senkom farsan, så packa vi in, och åkte mot Skinnskatteberg :) hämtade upp babe´s databord, så åkte vi mot våran lägenhet i Fagersta! Mamma, pappa, Louise & Johan åkte hemåt efter vi lastat in allt ! :)

I söndags var det ju dags att dra te jobbet, med cykeln! har bara åkt bil dit ett par gånger, så kan säga som så att jag satte mig på cykeln och trampa iväg åt helt fel håll :S åkte i cirklar, kallt o ruggväder, och tidig morgon! helt plötsligt var jag tillbaka på samma ställe där jag starta igen, så fick bli stora vägen, och då hitta jag, men kom tio min försent, men men! Jobbade 10 timmar, gick bra!

Igår började jag även ett nytt jobb, i hemtjänsten! Det var inte as kul, men det fungerade, först fick jag jobba med en härlig kvinna :) schysst & glad! Vi åkte överallt, och åkte ävenlite extra svängar så hon visa mig runt, men hon kunde ej köra, så jag fick ju köra hela dagen :) men de gick bra! Sedan skulle jag slutat 14.00, men blev frågad om jag kunde jobba till 16.00 självklart säger man inte nej! Fick jobba med en tjejja som heter Jana, rolig & trevlig tjej. Vi åkte även en extrasväng, så visade honmig vart jag ska vara imorn, för då ska jag tydligen vara på en annan hemtjänst, Malmen som ligger i stan. Tur att hon visade mig :)

Idag tog vi lite sovmorgon, gick upp omkring 11.30, fixade käket, och drog in till Ica för att handla lite och hämta våran digitala fotoram som kommit :) Hjärtat drog till jobbet för nån timme sedan! Och jag ska dra om 45 min, är inte pigg på att sätta mig på cykeln och åka i detta pissväder. blask blask & snöregn :( kom och ge mig en bil!!!

Vi har fått ordning här i vårat hem rätt mycket nu :) det är småsaker och sånt kvar! känns väldigt skönt! men frusen så in i norden är jag, värmen är inte på topp här, men det blir nog bättre med tiden skulle jag tro. Och sedan är jag små sur över att vi inte får våran andra nyckel, vi kan ju fan inte dela på en nyckel Markus & jag, det går ju inte. Hoppas att den kommer imorn!!

neheej, nu ska jag fixa lite!


Ha det fint :)
pusspuss!



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!