JIPPI!

2008-12-10 13:29:54 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Har precis gjort klart allt i Svenska B nu som jag hade kvar.. så himla skönt de känns! helt sjukt, känns som om en stor jäkla sten ramla ur magen på mig! Nu är det ur världen. Hoppas bara att hon godkänner det nu. Mer än ett G kan det inte bli, men fy så glad jag är att jag är klar och att jag verkligen slutförde det. Jag är väldigt bra på att påbörja saker och aldrig slutföra dom!

Dumpa ner ett brev som det stod Svea Ekonomi, och så fort jag ser ordet Svea tänker på på inkasso. Fick en klump i magen, för jag har ju tagit microlån, fast för länge sen, och var bombsäker på att jag betalat den. Så tog ju ett nytt här för en vecka sedan. Så såg jag helt fel på förfallodatumet i brevet, tyckte det stod senaste inbetalning 09, fick stans klump i magen och trodde jag glömt betala, men sen insåg jag snurr skallen som jag är att det är ju år 09 som den ska vara betalad :) lättad! haha!

Nu ska jag äta lunch, hjärtat gjorde pannbiff, sås & potatis till mig som jag ska äta :) gott gott! så man står sig under kvällen på jobbet :)

ha en fin dag!
pusspuss!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!