Iväg till jobbet!

2008-12-09 14:47:44 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Yes, det ska jag nu snart, och jag har fullt med energi i kroppen.. lyssnar på en låt som heter  On fire - Astrix, den får kroppen att digga.. och då menar jag hela kroppen :) den ger mig energi! =) Fixat med vårdcentralen nu, så dom skickar över mina journaler hit. Även pratat med chefen idag, och hon förstod mig med allt gällande hemtjänsten, så det var skönt.

Fick jobbtid imorgon med :) väldigt skönt! Måste verkligen få lön i Januari! så ringde dom precis och frågade om jag kunde jobba den 23:e, men ska höra lite med markus, för vi bestämde att köpa de sista julklapparna och allt i julruschen då. men vi får se! Lagade skit god mat förrut, potatis, gräddsås, köttbullar och sallad :) mums!

Ne nu måste jag klä på mig och så, sen kommer väl babe snart, skönt att få skjuss till jobbet idag! slippa traska i blasksnön!


Ha det bra!
puss!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!