inget för mig i think!

2008-12-02 22:13:52 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Kom hem från jobbet för någon timme sedan, är helt iskall om händerna och frusen, det är verkligen skit väder ute!

Hopp idag var det andra dagen på hemtjänsten introduktion då, och jag tror nog att detta med hemtjänst inte är något yrke för mig tyvärr. Jag trivs som bäst med att ha en plats inne på ett service hem, för äldre, eller de som har sjukdomen demens. Blir att ringa chefen imorgon då jag kommer hem efter tredje intro dagen, och se vad hon säger. För inte kan jag jobba inom hemtjänsten och sitta helt själv och åka en massa turer då jag inte hittar ett skvatt här ännu? det fungerar ju inte! men men, som sagt, får se imorn vad som sker :) finns en 75% tjänst att söka iaf, som är inom demens, så det skulle ju vara toppen om man kunde få en sådan tjänst!

Ne nu ska jag rätta till luggen och spana efter min efterlängtade man genom fönstret :) Sen blir de mys med lussekatter & te framför Andra avenyn :) myys!



puss & ha det fint!


Kommentarer
Sandra &Tindras http://psychooo.blogg.se/

åå du verkar vara sån mysig tjej Lindsey :D

2008-12-03 21:23:15

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!