Hjärter Dams Sista Sång...

2008-12-04 19:28:09 / 6 kommentarer kommentera inlägget?..


Lars Winnerbäck, strömmar ut ur data högtalarna just nu :) han gör mysig musik, just förtillfället är det gamla godingarna Söndermarken & Hjärter dams sista sång.. som spelas :) oh yeeeey. Winnerbäck är bra, han kommer i perioder för mig, nu är en period med han!

Imorse hoppas vi upp ur sängen 08.00 babe och jag, grejja lite, sedan ner till tvättstugan! efter det blev det en tripp till ett nytt solarium som hade öppnat i Västanfors. 10:- för 15 minuter, billigt!! men vet i fanken om det blev så mycket färg på min kära hud. men skönt att känna uv strålarna lite ;)

Hjärtat är på jobbet just nu, och jag sitter här och väntar på att jennifer ska komma in och prata med mig på msn :) för jag saknar henne... Annars har jag väl inte gjort så mycket nu ikväll, små plockat lite här och var.

Satt och kika runt efter jobb idag, men det verkar inte finnas ett enda privat service hem i fagersta? Så det är ju min chef överallt som man får ringa isf, och hon är inte så glad på mig, för att jag sa nej till hemtjänsten. Men som sagt, jag klarar inte av det bara, tycker att hon borde förstå det! På demens boendet fanna inga lediga platser iaf sa hon då jag ringde henne idag, men hon skulle kolla med ett servicehus som jag ringde till tidigare imorse :) så hoppas på det då!

Fick för mig att ringa till ett café för att höra om det fanns någon ledig tjänst, eller timvik. Lät inte helt omöjligt :) gubben jag pratade med var en trevlig prick. Men i december var de säkert att det inte fanns något. Men i Januari, Februari och framåt fanns det förmodligen :) så isf skulle han ringa mig. hoppas verkligen... vill inte vara helt arbetslös! Ska iaf till Cafét och prata med en tant som jobbade där tyckte han :)

Ibland börjar jag tro att jag är på väg rakt in i väggen, eller kanske börjar bli dement? inte fasen vet jag! minnet är inte långt vill jag lova. och det är riktigt jobbigt! hur arbetar man upp minnet? Känns som om jag börjat få svårt att prata också, alltså att formulera mig på¨rätt sätt och hitta rätt ord, till rätt tillfälle.. vet inte riktigt.. kankse inbillar jag mig? det är som det är..

imorgon kommer kickorna hit iaf och det är mer än mys :) saknar dom massvis!
Oh vad jag älskar Winnerbäck vissa stunder :)


Kommentarer

vad fin låt:)allt bra med dig ikväll?

2008-12-04 19:44:28

jo jag mår bara fint:) haft en bra dag då?

2008-12-04 19:49:13

Tack så mycket :$

2008-12-04 19:53:31

Jamma hi jamma ha :D:D

2008-12-04 19:54:00

nej menade : jammaha jamma sååååå ;)

2008-12-04 19:54:13

om du lyssnar på musik med mkt bass lyssna på mozart om du pallar :P det tränar hjärnan & är "nyttig" musik för den..det sägs det i allafall men inte vet jag.. spela memory det är as bra träning för minnet!

2008-12-06 02:03:27

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!