happy face

2008-12-29 10:48:29 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


min morgon var ett virrvarv eller vad man säger :) min mobil var helt död, eller död och död. displayen var död. fick panik eftersom jag åker hem te Fagersta idag och jag vill ju gärna ha en fungerande telefon, så jobbet kan nå mig osv. ringde mormor bad henne skjussa mig till stan så jag hann innan tåget, men fick ett nej :S schyyst. hon är ju som hon är ibland. kasta ner alla grejjer i väskan och stack ut te bussen. och då fungerade telefonen helt plötsligt. så får lämna in den i Västerås om den krånglar!

Ringde precis jobbet, som tur var så var min sura chef ledig, så pratade med en vikarie, som sedan skicka mig vidare till en annan tant, kanske min andra chef? vet ej! men iaf, hur gullig som helst var hon!!! jag sa att jag jätte gärna vill jobba inom demensen och sådär.. inga problem lät det som på henne :) intro kunde hon ordna, fast vet ej när riktigt.. men hoppas på snart. lät som så :) hur glad som helst blev jag. Fan vad härligt det är att prata med människor som är positiva och glada och försöker ordna, och verkligen förstår ens situation! PERFEKT! hon gjorde mig på topp humör igen :)

så nu ska jag snart ut till bussen, och in till resecentrum och med tåget hem. Skönt. men hatar byten! :( men det är som det är, snart är jag hemma iaf. blir mys med, godis, kinamat, ljus och film i markus famn ikväll iaf!! åhh vad jag saknar honom!!!

PUSSPUSS!










Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!