hängig

2008-12-18 22:29:31 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..



Imorse vaknade jag med spränghuvud värk & helt yr i skallen.. blev att ringa och sjukanmäla mig! Skönt att ja bara skulle jobbat 5 timmar idag ändå! Sov ut länge sen då jag somna om tillsammans med hjärtat bredvid mig! Vi åkte och sola en sväng! men jag får ju aldrig någon färg av solariumen där :( suck! Annars har vi tagit de lugnt idag..

Vi åkte ju till Ebbas skola igår på jul mys. JAg gick rakt in i en vägg, hahaha.. helt yr! blev gröt ätande, fast inte för min del, jag tycker inte det är så gott :) lite glögg på det, och så kom även en tomte och gav alla barnen godispåsar! :) Var mysigt, men tråkigt att man var så hängig! snälla gör mig pigg & allert NU!

Imorgon hämtar vi hit tjejerna :) mys helg med dom! blir kanske en sväng till badhuset, så tänkte vi baka lite lussekatter.. och på tal om lussekatter.. Jag är sugen på det hela tiden, och då menar jag hela tiden! helt knäppt.. har sug efter lussekatter, haha.

ne nu ska jag se om de finns nån film att ladda ner, så blir de mys med te för min del. Hjärtat är ju på jobbet, men sista dagen, sen har han långledigt.. skööönt för honom :) behövs!

ha de fint..
puss & kram!


 


Kommentarer

haha jag vet hur du känner, jag va skitsugen på hallongrottor härom dagen, men sen när jag hade gjort dom så åt jag en sen vart det inge mer. haha :)

2008-12-20 21:22:28

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!