Gott Nytt År !

2008-12-31 10:50:38 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag är det nyår då :) Och vi ska åka och hämta barnen vid 14.00! För dom ska vara hos oss ett tag nu :) och det ska bli kul. köpte lite raketer och sånt igår också :) just nu sitter jag med en kopp kaffe och försöker bli pigg, förstår inte hur jag kan vara såhär seg. Men det är ju som det är :) Jag har inga nyårs-löften i år, och det lär nog inte bli något heller :)

Imorgon är det ett nytt år, en ny början, man kan starta om och förbättra saker. Jag är iaf så himla glad över att jag och min äskling bor tillsammans nu, och börjar året 2009 tillsammans, hand i hand. För det går inte att vara utan honom. Och det skulle jag aldrig vilja heller, det är sjukt hur beroende man kan vara av en människa. Men han ger mig den kärleken jag aldrig någonsin mött tidigare. Jag har aldrig någonsin känt mig så älskad innan, och jag har aldrig någonsin känt såhär starka känslor för någon tidigare. Jag tror att det är menat att det ska vara vi! Jag älskar dig ut till fingertopparna. Du är mitt ljus, och mitt allt.

här kommer lite pics från juldagen :)






Men gott nytt år på er :)

Kommentarer

Gott nytt år på dej svälv!

Jag har heller inga nyårslöften eftersom jag vet att jag ändå inte håller det :P



Kram!

2008-12-31 11:27:44

Gott nytt år :)

2008-12-31 11:52:44

Gott Nytt år!

Missa inte min tävlingsblogg! Just nu kan du vinna en jättesöt klänning ifrån H&M! ALLA får vara med!

2009-01-01 01:20:18

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!