full rulle !

2008-12-28 14:09:45 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu har jag precis tagit mig en dusch, och ska straxt göra mig ordning lite smått. Tänkte bara dricka upp mitt kaffe :) Ska hem till Jennifer en sväng och få en julklapp! Efter det blir det att dra hem till syster för en kopp kaffe och prat! Och sedan efter det ska jag förmodligen träffa charlotte! full rulle idag. Sånt är bra!


Igår börja det kännas i det förbannade bröstet igen, och denna gång satt det i till imorse :( blir det bara värre och värre? måste göra något åt det. känns som om hela bröstet ska mosas sönder då attackerna kommer.. och det är verkligen inget skönt och dels inget kul alls. Jag vet inte hur man gör för att bli av med sådant. men på nåt sätt borde det gå.


jag längtar efter markus.


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!