Första jobb dagen, check!

2011-09-19 21:39:35 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Imorse var jag allt annat än pigg då klockan ringde.. Men som tur var slapp jag gå 05.45 för att lämna alexia till dagis, mamma och hon tog sovmorgon så jag gick raka spåret till nya jobbet! Gick som ett smäck, 9 timmar blev det och jag var helt slut efter jobbet. Blev hem och göra mina träningsövningar, och sedan var jag ute och löpte/gick 1 timme, så nu är jag helt off.
.
Alexia sover sedan en timme tillbaka ungefär :) Mammas trollunge! Hon hade haft en jättebra dag på dagis idag, känns skönt! Nu vill jag bara att tiden ska gå så man kan få flytta in i lägenheten snart, blir lagom tills alexias 2 års dag! :) helt sjukt att hon snart fyller 2 år!!
.
Längtar som tusan tills vi ska inreda och dona i vårat hem! Det kommer bli Awwwsome! :) Ne nu ska jag spana vidare på facebook :)
.
chiiing!
.
här kommer en bild på min sessa!!
Kusinerna bus!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!