Mitt allt!

2011-09-25 15:08:31 / 5 kommentarer kommentera inlägget?..


Mitt älskade lilla hjärta.. Du är det vackraste som finns, du är det bästa som jag har, skulle aldrig någonsin klara av att leva utan dig! Du förgyller mina dagar med glädje och lyckorus, när du lär dig något nytt finns det ingen som blir stoltare än jag. Du är en sådan duktig tjej, som är så framåt och bra på alla sätt och vis. Du är ingen liten bebis längre, utan du är en flicka, mammas älskade flicka! Snart har vi våran egna lägenhet som vi ska göra så mysigt i! Jag älskar dig mer än livet, och jag kan inte beskriva hur stark kärlek jag känner för dig min älskade unge! Är så galet glad över att du finns i mitt liv, och att jag fick just dig!! Älskar dig nu och förevigt!
-

Kommentarer

Hej, hur står det till med dig ?

jag har en liten önskan och undrar om du kunde tänka dig att hjälpa mig nå min dröm ?

Klicka in här och rösta på min dröm:

www.dromstipendiet.se/133



Jag skulle bli så otroligt glad om du ville hjälpa mig med en röst så att jag kan nå min absolut största dröm i livet och visa att man visst kan vara duktig på att sjunga och lyckas fast man är lite rundare i kroppen.



Om du röstar mig så gå in på min blogg http://moonzanna.se och berätta det i en kommentar så får du självklart en länkning av mig.



tack på förhand !

kram



2011-09-25 18:25:04
Malinne- Mamma till Nellie och Tiffanie http://malinnes.blogg.se/

Tack ;) Tyckte det var så tråkigt med alla "vanliga" namn...Men nu har ju Nellie blivit rätt "vanligt" :( Men Tiffanie är det inte många som heter iaf inte med hennes stavning...antar att du tänkte likadant med din dotters namn,för det är ju rätt ovanligt också?

Kramar

2011-09-25 18:42:32

Hej gå gärna med i min TÄVLING

http://onlyerik.com/2011/september/tavlingen.html

2011-09-27 23:40:04

så himla söt!

2011-09-27 23:40:10

Så söt hon är =)

2011-09-27 23:42:38

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!