Kontrakt snart :) yeeey!

2011-09-15 23:02:46 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag fick jag sms från stångåstaden, ringde dit och vi kom överens om att jag ska in dit och skriva kontrakt nästa Torsdag, toppen, sjukt glad är jag!! Idag har det varit en ganska lugn dag. Gick en promenix ner till ljungsbro förrut och handla lite, sen fick alexia busa lite i sandlådan.. Sedan stack jag in till coop med ante för jag handla lite blöjor och lösnaglar, så nu ska jag göra ett försök i att sluta bita på naglarna IGEN ;)
.
Alexias farmor ringde även förrut, och berättade att hon tänkte komma och hälsa på nästa Torsdag! Vad kuul, ser jag fram emot, och alexia kommer tycka det är jätte roligt också! :)
.
Ne nu ska jag spana tv lite! 
chiiiingeliing!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!