Jourmottagningen! :(

2011-09-12 23:14:04 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag blev det inget dagis för Alexias del, då hon hostade hela natten & var väldigt förkyld imorse. Vid lunch tiden var hon däckad, mådde inget vidare alls.. fick i henne hennes inhalator med astma medicinen, så hon somnade en timme, men andningen blev inte bättre utan värre :( Så vid 17 ringde jag 1177 och vi fick tid till jourmottagningen. Ett jäkla krångel att hitta dit, men fram kom vi. stackars liten.. Hon fick andas in i olika masker på mottagningen, och tillslut fick hon andas in kortison! Kan säga att andningen blev betydligt bättre än innan men inte fullt normal, men dom släppte hem oss med en piggare tjej en tidigare ♥
.
Nu sover hon så gott i min säng, och inget rosslande hörs, tack gode gud!! Jag ska med krypa ner och lägga mig bredvid henne och kolla på tv innan jag lyfter över henne i sin säng.
.
Idag tog jag med mig min syster för att kolla på en lägenhet som jag blivit erbjuden genom stångåstaden. Men det är en person som har högre poäng än mig där, så tackar han/hon nej så blir den förhoppningsvis min och alexias! Väldigt ljus och fin var den, och det fanns badkar, yeeey! Och rummet alexia isåfall får var perfekt i storlek, så hoppas, håll era tummar att vi får den :)
.
Nu ska jag gosa med min sovande lilla ängel.
Puss puss!
.

Kommentarer

Usch, stackars lilla Alexia! :/ Skönt att det blev bättre.

2011-09-13 13:47:56

Jag håller tummarna att du / ni får lägenheten:)

2011-09-14 02:30:20

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!