Bus brudar!

2011-09-14 13:51:59 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Imorse kom Noelia hit, syster & Johan en sväng! Och alexia har varit en värsting på förmiddagen.. Puh!! Tror ni hon lyssnar? nej nej absolut nej! Hon brotta ner Noelia, hon skulle stå upp på vagnen, klättra på bord osv.. Så mamma och jag tog med dom ut i lekparken..
.
Nu Sover skruttungarna, men jag ska väcka alexia straxt, för annars somnar hon inte ikväll. Pratade även med mitt nya jobb precis, och dom skulle boka in mig för introduktion, det var kris på arbetet sa hon, så hoppas jag får mycket jobb!!
.
Både jag och alexia är igentäppta här hemma :( fy så segt det är, men som sagt de släpper ju så småningom :) sånt som hör hösten till eller hur!

Kommentarer

Hej vad roligt att du fått jobb. vart ska du jobba då? Grattis till lägenheten också allt ordnar sig efter hand så skönt. Kram

2011-09-18 19:28:18

Hej vad roligt att du fått jobb. vart ska du jobba då? Grattis till lägenheten också allt ordnar sig efter hand så skönt. Kram

2011-09-18 19:28:28

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!